loading...
پایگاه شعر و سبک کربلایی حسین محبی
مجنون بازدید : 30 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

قل هوالله احد    میگیرم از تو مدد
            علی علی علی

بانوی بی حرمی  سایه ی رو سرمی
           مادر مادر مادر

جون عالمی فدات   میسازیم حرم برات
          حسن حسن حسن

می نایاب منی    نعم الارباب منی
      حسین حسین حسین

ذکر روی لب من   خواب روزوشب من
              حرم حرم حرم

همه ی امید من    مرجع تقلید من
         زینب زینب زینب

سقای حرمی      تو باب الکرمی
        عباس عباس عباس

به لبم نوای تو    به سرم هوای تو
            اکبر اکبر اکبر

ذکر شاه بی کفن   ای باب المراد من
          اصغر اصغر اصغر

با تو تکمیله جنون   ای شه ابرو کمون
         قاسم قاسم قاسم

همه ی وجود من    ای ذکر سجود من
          ارباب ارباب ارباب

دم و بازدم منی       باعث غم منی
         حسین حسین حسین

همه زندگیمی تو    رمز بندگیمی تو
            رباب رباب رباب

غرق سوزوگریه ام   من سگ رقیه ام
               دنیا دنیا دنیا

سعی من صفای من    همه ی دنیای من
            هیات هیات هیات

 


دریافت سبک

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 23
  • بازدید کلی : 1,448