loading...
پایگاه شعر و سبک کربلایی حسین محبی
مجنون بازدید : 9 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

http://alamdar128.ir/wp-content/uploads/2013/11/1%DA%AF%D9%86%D8%A8%D8%AF-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86-%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D9%84%DB%8C%D9%85%DB%8C1.jpg

دوباره این دل من تنگ کربلای شماست                             

دلم کبوتره رو گنبد طلای شماست

از آن دمی که گلم شد سرشته با غم تو                               

دلم به طور عجیبی مبتلای شماست

اگر که آبرویی دارم از عنایت توست                                  

نفس نفس زدن نوکرت عطای شماست

من از طفولیتم خادم عزای توام                                          

تمام زندگیم نذر روضه های شماست

به پای روضه ی تو ارزشی ندارد جان                                 

ببین که جان و تنم وقف در عزای شماست

مریض عشق توام شکر حق ولی آقا                               

دوای درد دلم صحن باصفای شماست...

تمام آرزویه نوکرت ز روز ازل                                             

یک اربعین رسیدن به نینوای شماست

و حرف آخر من با تو ای امیر کرم...                                       

دوباره این دل من تنگ کربلای شماست
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
حسین محبی  
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 1,451