loading...
پایگاه شعر و سبک کربلایی حسین محبی
مجنون بازدید : 6 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

♦شور امام هادی(ع)♦

میخونم همیشه باشورونوا
کوری چشم دشمنای آقا
ایشالله با اقامون صاحب زمان
بشیم مسافر شهر سامرا

ذکرجنون من،هادی النقی
تاب و توون من،هادی النقی
تموم عالمین اینو میدونن
روزی رسون من،هادی النقی

         انا عبدک یا هادی النقی

 

………………………………………………

کور بشه دشمن هادی النقی
ذکر رو لب من هادی النقی
شکرلله که از کودکیم خدا
شدم سینه زن هادی النقی

تموم زندگیم،وقف آقامه
عرض ارادتم،اشک چشامه
یه عمریه که ارزویه من اینه
شهید بشم حرم،این از خدامه

انا عبدک یا هادی النقی

 

………………………………………………

توی روضه آقا جونمو بگیر
یا ببرم حرم یا بگو بمیر
ذکر شهادتینم اینه آقا
امیری حسین و نعم الامیر

کویر این دلم،با تو ساحله
نوکر برای تو،احترام قائله
یه عمریه که فخرمن همینه
زنجیر من تو دست ابوفاضله

انت مولانا ثارالله یاحسین


دریافت سبک

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 44
  • بازدید کلی : 1,469